V první třídě jsme hodinu zahájili hledáním. Po třídě byly rozmístěné příklady, každý z nás dostal číslo a měl za úkol k němu najít všechny příklady.

Z minulé hodiny nám zůstaly nevyřešené kartičky s úkoly z různých prostředí.

Druháci se seznámili s novým zvířátkem dědy Lesoně – s beranem. Naším úkolem bylo sestavit proti beranovi co nejvíc stejně silných týmů, a tak jsme přemýšleli, kombinovali a dospěli jsme k jedenácti možným řešením. Můžete si to taky vyzkoušet…
[obrázek] Projekt Výuka matematiky orientovaná na budování schémat, Výstupy ze semináře – 12. 11. 2013 v Hradci Králové

Pak už nás, stejně jako prvňáky, čekaly pracovní listy a kartičky s úkoly.

Lucie

Recent Posts

2. TŘÍDA: STOVKOVÁ TABULKA A VÝVOJOVÝ DIAGRAM

Na první hodině po prázdninách jsme mezi sebou přivítali nováčky a rovnou jsme se pustili…

5 roky ago

1. TŘÍDA: PAVUČINY

Naladili jsme se hrou "Číslo tě probudí", troufli jsme si na čísla až do stovky…

5 roky ago

2. TŘÍDA: LINKY A MAGICKÉ ČTVERCE

Nastartovali jsme se hrou "Číslo tě probudí", zároveň jsme potrénovali násobilku. Společně jsme objevili kouzlo…

5 roky ago

1. TŘÍDA: HRAJEME SI!

Dnešní hodina byla plná her, jak jinak než matematických. Rozdělili jsme se do tří týmů…

5 roky ago

2. TŘÍDA: ALGEBROGRAMY

Na začátku hodiny jsme se rozdělili do tří týmů a každý tým dostal k řešení…

5 roky ago