1. TŘÍDA: LINKY A KRYCHLOVÉ STAVBY

Dnes jsme se seznámili s novým prostředím – Autobusové linky.

 

 
 
 
Někteří z nás “potřebovali” dořešit součtové trojúhelníky z minulé hodiny.
 

 
Trénovali jsme prostorovou představivost. Stavěli jsme krychlové stavby podle slovních pokynů a podle obrázku. Prováděli jsme různé záznamy našich staveb.
 

2. TŘÍDA: TROJÚHELNÍKY A NÁSOBILKA

Rozdělili jsme se do týmů a řešili jsme sousedy a součtové trojúhelníky. Po tom, co jsme zvládli jednodušší variantu, nás čekala výzva v podobě pětiúrovňového trojúhelníku s neposedy.

 


Skládali jsme parkety.

A nakonec jsme si zahráli násobilkové bingo.

1. TŘÍDA: HADI A TROJÚHELNÍKY

 
Dnes jsme se seznámili s Hady. Společně jsme řešili hady různých úrovní a moc nás to bavilo.

Razítkovali jsme si součtové trojúhelníky a řešili gradované úlohy.

2. TŘÍDA: MATEMATICKÝ KLOKAN

V úvodu jsme se vrátili k úlohám Sousedů z minulé hodiny a pak jsme řešili úlohy z Matematického klokana. 


Matematický klokan je matematická soutěž původem z Austrálie, která se v současnosti organizuje ve více než třiceti zemích světa.

 

1. TŘÍDA: VÝSTAVIŠTĚ

Nejprve jsme v záplavě čísel hledali zadané součty.

V týmech jsme řešili výstaviště, vyzkoušeli jsme si i dvoupodlažní.

Seznámili jsme se s novým prostředím Abaku.